1. Portal PeronaBags

Podmiot PeronaBags (zwany dalej Sprzedającym) posiada prawa licencyjne do portalu www.peronabags.pl, oraz znajdującego się na nim wirtualnego sklepu. W związku z tym ma możliwość zarządzania informacjami i sprzedażą produktów prezentowanych na tym portalu, zgodnie z warunkami określonymi w odpowiednich sekcjach użytkowania przedstawionych w niniejszym tekście, uzupełniającymi hiszpańskie przepisy handlowe, zgodnie z obowiązującym prawem. Ceny podane na stronie internetowej zawierają już podatek od towarów i usług (VAT).

PeronaBags odpowiada na następujące dane: Perona Bags On Line, S.L., CIF: B67965509, siedziba: Ctra.-Autovía Valencia-Ademuz, km. 29,5 Llíria (46160 Valencia, Hiszpania). Jest on zarejestrowany w Rejestrze Handlowym Walencji, księga dzienna 976, pozycja 1016, tom 11122, folio 57, pozycja 1, strona V-202784.

2. Obsługa klienta / Kontakt

Godziny otwarcia Biura Obsługi Klienta są następujące: od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt i dni wolnych od pracy), od 9:00 do 17:00.

Poza tymi godzinami można się z nami skontaktować za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poczty elektronicznej. (info@peronabags.com)

3. Środki płatnicze

PeronaBags zastrzega sobie prawo do anulowania transakcji w przypadku wykrycia jakichkolwiek podejrzeń o nieprawidłowości lub oszustwo mające wpływ na bezpieczeństwo transakcji.

Płatności można dokonać w jeden z następujących sposobów:

Kartą bankową (kredytową lub debetową)

W takich przypadkach zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po zatwierdzeniu płatności przez bank (bank lub kasę oszczędnościową).

Jeśli płatność dokonywana jest kartą kredytową, stosowany jest system zabezpieczeń "Secure Socket Layer", w którym dane bankowe przesyłane przez Internet są szyfrowane.

peronabags.pl weryfikuje ze względów bezpieczeństwa zamówienia opłacane kartą kredytową. Akceptowane są karty Maestro oraz karty Visa i MasterCard, jeśli zostały zaakceptowane przez bezpieczny system płatności "Verified by Visa".

W przypadku zamówień, których kwota przekracza skalę ustaloną przez peronabags.pl, należy przedstawić dokument tożsamości i dowód adresu, które zostaną przesłane faksem lub pocztą elektroniczną na wskazany adres.

Przelewem bankowym lub wpłatą

Przelew zostanie dokonany na konto wskazane przez PeronaBags. Po złożeniu zamówienia do klienta zostanie wysłana automatyczna wiadomość e-mail zawierająca dane konta bankowego, na które należy dokonać wpłaty.

Przekaz musi wyrażać jako "koncepcję" odniesienie wskazane klientowi podczas wypełniania zamówienia.

W przypadku płatności przelewem bankowym, produkty nie zostaną zarezerwowane do czasu zakończenia płatności na wskazanym koncie.

Po prawidłowym złożeniu zamówienia klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem i szczegółami zamówienia. Wysyłka zostanie zrealizowana po potwierdzeniu wpływu kwoty przez bank.

Wyraźnie zaznacza się, że serwery PeronaBags nie przechowują żadnych danych dotyczących kont bankowych, kart ani haseł klienta, ponieważ nie mają do nich dostępu, lecz są to informacje przetwarzane wyłącznie przez wyżej wymieniony bank. Jeśli chodzi o płatności kartą, są one dokonywane za pośrednictwem bramek płatniczych, które działają w oparciu o szyfrowany protokół bezpieczeństwa "http", dzięki czemu informacje przekazywane między klientem a bankiem są przesyłane w formie zaszyfrowanej przy użyciu kluczy znanych wyłącznie bankowi.

Wspomniana bramka płatności jest certyfikowana przez agencję Verisign.

Dwa opisane powyżej sposoby płatności zapewniają większe bezpieczeństwo niż jakikolwiek inny system dokonywania zakupów za pośrednictwem punktów sprzedaży w placówkach fizycznych.

4. Wysyłka, dostawa, zwroty i protokół odstąpienia od umowy.

4.1. Wysyłanie

Kupujący ponosi koszty wysyłki, które mogą się różnić w zależności od wagi i miejsca przeznaczenia produktu. Klient będzie mógł sprawdzić wysokość kosztów wysyłki w koszyku przed dokonaniem zakupu.

W przypadku, gdy jakikolwiek produkt oferowany na stronie www.peronabags.pl ma inny termin dostawy niż określony w warunkach ogólnych, termin ten zostanie wyraźnie podany w odpowiednich dokumentach.

Koszty wysyłki do Hiszpanii kontynentalnej i na Baleary wyniosą 3,99 euro.

Nie wysyłamy przesyłek do Ceuty, Melilli i na Wyspy Kanaryjskie.

4.2. Termin dostawy

W przypadku przesyłek na terenie półwyspu (Hiszpania i Portugalia) czas dostawy wynosi od 24 do 48 godzin (w dni robocze), w przypadku produktów znajdujących się w magazynie i po potwierdzeniu płatności lub w przypadku zamówień przelewem bankowym po uzyskaniu odpowiedniego potwierdzenia.

Jeśli przesyłka jest wysyłana na Baleary lub do innych krajów europejskich, do których PeronaBags wysyła przesyłki, czas dostawy wynosi od 48 do 72 godzin.

Nie wysyłamy przesyłek do Ceuty i Melilli oraz na Wyspy Kanaryjskie. W przypadku Balearów czas dostawy wynosi od 24 do 72 godzin.

4.3. Polityka zwrotów i prawo do odstąpienia od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy może być wykonane bez żadnych formalności, pod warunkiem, że można je uzyskać w dowolny sposób dozwolony przez prawo. Zostanie ona uznana za należycie wykonaną, jeśli zostanie zrealizowana poprzez wysłanie dokumentu odstąpienia od umowy lub poprzez zwrot otrzymanego produktu.

Termin zwrotu wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki, przy czym warunkiem koniecznym jest, aby kompletna zawartość produktu (wraz z opakowaniem i akcesoriami) znajdowała się w idealnym stanie, nadającym się do dalszej sprzedaży. Jeśli zwracany towar nie zawiera oryginalnego opakowania lub pojemnika albo jest uszkodzony, zostanie on poddany odpowiedniej amortyzacji. Zgodnie z art. 108.2 Królewskiego Dekretu Prawodawczego 1/2007, konsument i użytkownik odpowiada za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech lub funkcjonowania.

Jeśli po otrzymaniu produktu klient zauważy jakiekolwiek pęknięcie, stuknięcie, uszkodzenie lub wgniecenie, musi to wyraźnie zaznaczyć na dowodzie dostawy wystawionym przez przewoźnika. W przypadku stwierdzenia tego faktu na samym opakowaniu, klient musi odmówić przyjęcia produktu i podać przyczynę odmowy na liście przewozowym przewoźnika.

W przypadku zwrotu lub odstąpienia od umowy klientowi zostanie zwrócona całkowita zapłacona cena zakupu (cena powiększona o koszt pierwszej przesyłki do momentu dostarczenia do klienta, jeśli taka miała miejsce), a kupujący poniesie koszt przesyłki zwrotnej, odpowiadającej zwrotowi lub odstąpieniu od umowy. Kupujący powinien wysłać produkt do sprzedawcy opłaconą przesyłką, tak aby sprzedawca mógł odmówić przyjęcia przesyłki opłaconej przesyłką. Zwracane produkty muszą być wysłane w idealnym opakowaniu.

Jeśli kupujący stwierdzi, że produkt ma wadę pochodzenia, a produkt zostanie wysłany do sprzedawcy w celu naprawy lub ekspertyzy, kupujący pokryje koszty tej wysyłki, jak również koszty zwrotu produktu, jeśli okaże się, że jest on prawidłowy.

Jeśli kupujący powołuje się na wadę pochodzenia produktu i wysyła produkt do sprzedawcy w celu jego naprawy lub oceny, kupujący pokrywa koszty wysyłki i koszty zwrotu, które mogą być poniesione w przypadku stwierdzenia, że produkt jest prawidłowy.

Ze względów zdrowotnych i higienicznych nie będą przyjmowane zwroty przedmiotów, akcesoriów lub odzieży do użytku osobistego, które zostały rozpieczętowane po dostarczeniu.

Ze względu na ochronę praw autorskich nie będą przyjmowane zwroty jakichkolwiek produktów lub akcesoriów, z których usunięto lub zerwano plombę i które można odtworzyć za pomocą kopiowania, fotokopiowania itp. takich jak płyty DVD, gry wideo, płyty CD itp. Jeśli po zbadaniu produkt okaże się wadliwy, zostanie on wymieniony na inny, identyczny produkt, który zostanie wysłany do nabywcy.

Aby zwrot był ważny i skuteczny, sprzedawca musi sprawdzić, czy produkt, jego akcesoria lub opakowanie nie zostały w jakikolwiek sposób zmanipulowane w celu stworzenia wrażenia, że istnieje powód zwrotu, lub czy domniemana wada nie jest wynikiem niewłaściwego lub nieprawidłowego użycia przez kupującego. Jeśli produkt okaże się zgodny z umową, odpowiednia kwota zostanie wypłacona kupującemu, co musi nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym sprzedawca został poinformowany o chęci odstąpienia od umowy.

Zwroty po przyjęciu przesyłki wymagają wcześniejszego kontaktu ze sprzedawcą w celu wskazania przez niego instrukcji dotyczących wysyłki. Należy to zrobić za pośrednictwem formularza kontaktowego, w którym należy podać numer zamówienia, lub za pośrednictwem numeru telefonu działu obsługi klienta ........., od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.

5. Program gwarancji

Termin:

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie niezgodności, które ujawnią się w ciągu dwóch lat od dostawy. W przypadku produktów używanych, sprzedawca i konsument lub użytkownik mogą uzgodnić krótszy okres, pod warunkiem, że nie będzie on krótszy niż jeden rok od daty dostawy.

Domniemywa się, w braku dowodu przeciwnego, że jakikolwiek brak zgodności produktu (nowego lub używanego), który uwidoczni się w ciągu sześciu miesięcy od dostawy, istniał już w momencie dostawy, chyba że takie domniemanie nie da się pogodzić z charakterem przedmiotu lub szczególnym charakterem braku zgodności.

2) Domniemywa się, że wszystkie dostawy zostały zrealizowane, chyba że istnieją dowody przeciwne, w dniu wskazanym na paragonie lub fakturze zakupu, lub na dowodzie dostawy, jeśli jest on późniejszy.

Jeśli produkt jest wadliwy, PeronaBags przystąpi do naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub rozwiązania umowy - wszystko bezpłatnie dla kupującego.

Gdy konsument lub użytkownik korzysta z prawa do naprawy lub wymiany, sprzedawca musi przedstawić odpowiednią dokumentację potwierdzającą dostawę produktu, która będzie zawierała datę dostawy oraz informację o braku zgodności, na którym opiera się skorzystanie z tych uprawnień.

Po dokonaniu naprawy lub wymiany produktu sprzedawca dostarczy konsumentowi lub użytkownikowi produkt wraz z dokumentem potwierdzającym jego dostarczenie, wskazującym datę dostarczenia i ewentualną dokonaną naprawę.

4. Konsument lub użytkownik ma trzy lata, licząc od daty dostarczenia przedmiotu, na skorzystanie z roszczeń przewidzianych w rozdziale II niniejszego tytułu.

Konsument lub użytkownik powinien zgłosić sprzedawcy brak zgodności w ciągu dwóch miesięcy od powzięcia o nim wiadomości. Po upływie dwóch miesięcy konsument lub użytkownik zachowuje prawo do odpowiedniego zadośćuczynienia, jednak ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z opóźnienia w przekazaniu informacji.

Zakłada się, w braku dowodów przeciwnych, że konsument lub użytkownik dokonał zgłoszenia w wyżej wymienionym terminie.

6. Odpowiedniość artykułu

Biorąc pod uwagę fakt, że artykuły mogą podlegać ciągłym ulepszeniom pod względem jakości lub wzornictwa, konsument lub użytkownik może sprawdzić adekwatność produktu w stosunku do jego wizerunku przed dokonaniem zakupu za pośrednictwem systemu obsługi klienta, gdzie zostaną mu udzielone wszelkie istotne informacje.

W przypadku, gdy artykuł przedstawia kilka sztuk na tym samym zdjęciu, należy rozumieć, że ma to na celu wyłącznie przedstawienie lepszej perspektywy lub pokazanie modeli dostępnych dla każdego odnośnika, ale nie jako produkt składający się z kilku sztuk, chyba że wyraźnie zaznaczono to na zdjęciu.

7. System ochrony prywatności i danych osobowych

Dane osobowe przesłane do PERONA BAGS ON LINE SL zostaną poddane odpowiedniemu zautomatyzowanemu przetwarzaniu w jej plikach.

Celem wyżej wymienionego pliku jest ułatwienie zarządzania i przetwarzania zamówienia. Umożliwia to również wysyłanie klientom informacji handlowych o produktach lub usługach, które mogą ich zainteresować, pod warunkiem, że wyrażą oni na to wyraźną zgodę w przeznaczonym do tego celu polu.

Właściciele danych muszą informować PeronaBags na piśmie o wszelkich zmianach dokonywanych w tych danych.

Zainteresowana strona może w dowolnym momencie skorzystać z prawa dostępu, sprostowania, anulowania i sprzeciwu, w sposób i na warunkach określonych w ustawie organicznej 15/1999. PERONA BAGS ON LINE SL uważana jest za administratora danych. Jeśli osoba zainteresowana nie chce otrzymywać informacji o produktach, usługach, promocjach lub innych zawiadomień od PeronaBags, może poinformować o tym za pośrednictwem działu obsługi klienta lub wysyłając zawiadomienie na adres Autovía Valencia-Ademuz, km. 29.5, 46160, Llíria (46160 Valencia).