Wysyłka i zwroty
Wysyłka
Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Koszty wysyłki różnią się w zależności od wagi przedmiotów i miejsca przeznaczenia. Koszty wysyłki można sprawdzić w dowolnym momencie w koszyku przed dokonaniem zakupu.
Istnieją artykuły, których czas dostawy nie odpowiada warunkom ogólnym, ale w przypadku tych artykułów czas dostawy zostanie prawidłowo określony w ich dokumentacji.
Koszty wysyłki | |
---|---|
Koszty wysyłki 5,99 euro |
Terminy dostawy
W przypadku przesyłek na terenie półwyspu (Hiszpania i Portugalia) czas dostawy wynosi od 24 do 48 godzin (w dni robocze), w przypadku produktów znajdujących się w magazynie i po potwierdzeniu płatności lub w przypadku zamówień przelewem bankowym po uzyskaniu odpowiedniego potwierdzenia.
Jeśli przesyłka jest wysyłana na Baleary lub do innych krajów europejskich, do których PeronaBags wysyła przesyłki, czas dostawy wynosi od 48 do 72 godzin.
Nie wysyłamy przesyłek do Ceuty i Melilli oraz na Wyspy Kanaryjskie. W przypadku Balearów czas dostawy wynosi od 24 do 72 godzin.
Zwroty. Prawo do odstąpienia od umowy.
Prawo do odstąpienia od umowy może być wykonane bez żadnych formalności, pod warunkiem, że można je uzyskać w dowolny sposób dozwolony przez prawo. Zostanie ona uznana za należycie wykonaną, jeśli zostanie zrealizowana poprzez wysłanie dokumentu odstąpienia od umowy lub poprzez zwrot otrzymanego produktu.
Termin zwrotu wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki, przy czym warunkiem koniecznym jest, aby kompletna zawartość produktu (wraz z opakowaniem i akcesoriami) znajdowała się w idealnym stanie, nadającym się do dalszej sprzedaży. Jeśli zwracany towar nie zawiera oryginalnego opakowania lub pojemnika albo jest uszkodzony, zostanie on poddany odpowiedniej amortyzacji. Zgodnie z art. 108.2 Królewskiego Dekretu Prawodawczego 1/2007, konsument i użytkownik odpowiada za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech lub funkcjonowania.
Jeśli po otrzymaniu produktu klient zauważy jakiekolwiek pęknięcie, uszkodzenie lub wgniecenie produktu, musi to wyraźnie zaznaczyć na dokumencie dostawy wystawionym przez przewoźnika. W przypadku stwierdzenia tego faktu na samym opakowaniu, klient musi odmówić przyjęcia produktu i podać przyczynę odmowy na liście przewozowym przewoźnika.
W przypadku zwrotu lub odstąpienia od umowy klientowi zostanie zwrócona całkowita zapłacona cena zakupu (cena powiększona o koszt pierwszej przesyłki do momentu dostarczenia do klienta, jeśli taka miała miejsce), a kupujący poniesie koszty przesyłki zwrotnej, odpowiadające zwrotowi lub odstąpieniu od umowy. Kupujący powinien wysłać produkt do sprzedawcy opłaconą przesyłką, tak aby sprzedawca mógł odmówić przyjęcia przesyłki opłaconej przesyłką. Zwracane produkty muszą być wysłane w idealnym opakowaniu.
Jeśli kupujący stwierdzi, że produkt ma wadę pochodzenia i zostanie on wysłany do sprzedawcy w celu naprawy lub oceny, kupujący musi pokryć koszty tej wysyłki, jak również koszty zwrotu produktu, jeśli okaże się, że jest on prawidłowy.
Jeśli kupujący powołuje się na wadę pochodzenia produktu i wysyła produkt do sprzedawcy w celu jego naprawy lub oceny, kupujący pokrywa koszty wysyłki i koszty zwrotu, które mogą być poniesione w przypadku stwierdzenia, że produkt jest prawidłowy.
Ze względów zdrowotnych i higienicznych nie będą przyjmowane zwroty przedmiotów, akcesoriów lub odzieży do użytku osobistego, które zostały rozpieczętowane po dostarczeniu.
Ze względu na ochronę praw autorskich nie będą przyjmowane zwroty jakichkolwiek produktów lub akcesoriów, z których usunięto lub zerwano plombę i które można odtworzyć za pomocą kopiowania, fotokopiowania itp. takich jak płyty DVD, gry wideo, płyty CD itp. Jeśli po zbadaniu produkt okaże się wadliwy, zostanie on wymieniony na identyczny, który zostanie wysłany do nabywcy.
Aby zwrot był ważny i skuteczny, sprzedawca musi sprawdzić, czy produkt, jego akcesoria lub opakowanie nie zostały w jakikolwiek sposób zmanipulowane w celu stworzenia wrażenia, że istnieje powód do zwrotu, lub czy domniemana wada nie jest wynikiem niewłaściwego lub nieprawidłowego użycia przez kupującego. Jeśli produkt zostanie uznany za zgodny z umową, odpowiednia kwota zostanie wypłacona kupującemu, co musi nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym sprzedawca został poinformowany o chęci odstąpienia od umowy.